Oscar Resort Hotel

Görüşleriniz

Sevgili Misafirimiz,

Lütfen mesajınızı gönderin, size en kısa sürede size mail olarak ulaşacağız.

Oscar Resort Otel
Kıbrıs’taki en büyük otel zincirlerinden birine sahip olan Oscar Resort Hotel, hoş bir tatil geçirmek için ideal bir yerdir.

Güzel Girne şehrinde yer alan bu 4 yıldızlı otel, üç yüzme havuzuna sahiptir. Ayrıca, şehir merkezi kuruluştan arabayla sadece beş dakika uzaklıktadır.

Tüm geniş odalar minimalist ve zarif tasarımlara sahiptir. Zeminler halı kaplı. Soğuk ve sıcak renklerin kombinasyonu, rahatlatıcı bir atmosfer verir.

Bazı odalarda özel balkon vardır. Ayrıca, her odada uydu televizyon ve minibar bulunmaktadır.

Spa & Wellness Merkezi’nde Türk hamamı, sauna ve buhar odası bulunmaktadır.

Otel bünyesinde ayrıca bir tenis kortu ve güneşlenme terası bulunmaktadır.
Otel bünyesinde iki restoran bulunmaktadır. Ayrıca, Havuz Bar serinletici içecekler ve hafif atıştırmalıklar sunmaktadır.
Oscar Resort Hotel’den Bellapais Manastırı arabayla 10 dakikalık mesafededir. Otel ile Girne Kalesi arasındaki mesafe yaklaşık 1,5 kilometredir.

Rezervasyon !
Arayın
Navigasyon

[:en]20% Discount[:de]20% Rabatt[:tr]İndirim 20%[:]

[:en]Don't be late for this!
20% Discount. Booking dates between 18th July - 31st August 2022
Accommodation dates between 20th July-30th December 2022
this opportunity will ends very soon and only the one who hurry will win! Hurry up.

[:de]SKommen Sie dafür nicht zu spät! 20% Rabatt.
Buchungsdaten zwischen 18. Juli - 31. August 2022
Unterkunftsdaten zwischen dem 20. Juli und dem 30. Dezember 2022
Diese Gelegenheit endet sehr bald und nur wer sich beeilt, wird gewinnen! Beeil dich.

[:tr]20% indirim.
Bunun için geç kalmayın!
Rezervasyon tarihleri 18 Temmuz - 31 Ağustos 2022 arası
Konaklama tarihleri 20 Temmuz-30 Aralık 2022
bu fırsat çok yakında sona erecek ve sadece acele eden kazanacak! Acele et
[:]

Rezervasyon !

Oscar Booking Engine
%d blogcu bunu beğendi: